"Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi." Jan Paweł II

12 kwietnia 2013

Moje biale serwetki.

Zrobilam 6 bialych serwetek na zamowienie! Polubilam ten wzorek, bo mozna nim robic nie patrzac na schemat. Tym wzorkiem zaczelam robic pare lat temu I-sze serwetki nitka bawelniana nr.10. Do dzis kupuje te nici w pasmanterii ! Chcialam Wam powiedziec, ze kolor bialy, ecri , bez byl i jest moim kolorem!
Ale serwetki teraz lubie tez kolorowe, oczywiscie odpowiednio dobrane do wnetrza pokoju, kuchni...etc.




Chcialam je jakos ladnie ulozyc, zeby wzor byl bardziej widoczny, ale co ulozylam, to mi sie nie podobalo!
Zostawilam wiec I-sze zrobione zdjecie! Nizej pokaze serwetke pojedyncza!





Czy Wam sie kochane dziewczyny podoba? Moim zdaniem jest ladna, bo nie jest jak ja to nazywam taka
"nackana", ale...ale szanuje wszystkie gusta,gusciki.

Na dowod , ze kocham biel zdjecie mojego duzego pokoju i ja! Zdjecie dawne , z przed paru lat!





Ciesze sie z kazdego Waszego wpisu. Jeszcze nie mam Was wszystkich dodanych do mojego blogu.
Wszystko wymaga nauki i czasu, a dzien taki krotki! Ale moze uda mi sie nadrobic te zaleglosci!
Pozdrawiam szydelkowo!

10 komentarzy:

  1. śliczne serwetki, ja tez kocham biel, śliczny pokój!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Teresko:) Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Milo..jak na poczatkujaca blogerke swietnie sobie radzisz, sliczne praca zalaczasz..poogladalam.Chcialam dodac Cie do ulubionych blogow i nie idzie bo nie masz takiej opcji.Musisz wejsc u gory bloga w projekt potem w uklad, wybrac zakladke o dodawaniu bologow i zalatwione.Mysle ze asz rade.Pozdrawiam z Wiednia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. U mnie jest jakas nowa opcja google+ i nie wiem jeszcze jak ja zastosowac! Moze juz jutro sie tym zajme! Alicjo dziekuje za odwiedziny. Ciesze sie! Pozdrawiam Cie serdecznie!

      Usuń
    2. Sprobuj teraz Alicjo mnie teraz dolaczyc! Moze sie uda.....

      Usuń
  4. Dziękuję za zaproszenie, chętnie będę do Ciebie zaglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia - a serwetki piękne, ja takie bardzo lubię. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny delikatny wzór dający super efekt !

    OdpowiedzUsuń

Administrator bloga