"Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi." Jan Paweł II

21 marca 2013

Dzis serwetkowo.

Swieta tuz....tuz....a za oknem sypie snieg i trzyma mrozek. Oj, zimne 
chyba w tym roku beda te Swieta Wielkanocne!
Dobrze, ze w domku cieplutko i mozna robótkować.
Japoneczka sie haftuje, a kiedy oczki zaczynaja mnie bolec, zamieniam 
igłę na druty. Robie corci tunike, bo narzeka, ze ja zaniedbuje....a ja 
mam tylko raczki dwie!
Kupilam kiedys w Empiku gazetke, w ktorej b. mi sie podobal ten wzorek 
serwetki. Zrobilam wiec ich poki co sztuk dwie, ale jeszcze moze dorobie 
kilka w innym kolorze. Juz mam projekt w glowie, tylko czasu...wiecej 
czasu - skad go wziac?
Moze ktos mi pozyczy?





Tu widać lepiej




Jak zwykle serdecznie pozdrawiam, tym razem szydelkowo!

4 komentarze:

Administrator bloga