"Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi." Jan Paweł II

28 marca 2013


Swieta tuz...tuz

Pare dni temu zapukal do mnie listonosz i wreczyl mi przesyleczke.
A w srodku nici metalizowane/dobrze napisalam?, bo w tej dziedzinie mam wielkie jeszcze braki/, gesie jajo wykonane metoda decupage i karteczka z zyczeniami.
Sliczne jajo...a jakie wielkie!
To wszystko od Ani Przybysz. Aniu dziekuje Ci bardzo za prezencik. Sprawilas mi nim wielka niespodzianke!





SAL "Lizie Kate" u Hanulka

I oto jak wyglada moj kwietniowy hafcik!





Dziekuje Wam kochane dziewczyny za wszystkie komentarze! Nie sadzilam, ze beda takie pozytywne, radujace moje serce! Kocham ludzi - bez ludzi nie zyje - tak bylo zawsze, wiec kazda nowa osobka jest dla mnie wielkim skarbem! Wasze robotki tez sa piekne, mysle, ze duzo sie od Was naucze, a jesli sie Wam spodoba jakas rzecz zrobiona u mnie sluze porada!

Pozdrawiam hafcikowo!








2 komentarze:

Administrator bloga