"Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi." Jan Paweł II

17 grudnia 2013

Jeszcze dwa otulacze....

Udalo sie! Skonczylam dwa otulacze jeszcze przed swietami! Nigdy jakos nie robilam tego wzorku, tj. sciegu Salomona , wiec jak KasiaHobby pokazala mi jak sie robi, szybko zlapalam szydelko! Wspanialy wzor na otulacze, moze nie na zime, ale na wczesna jesien , wczesna wiosne i wlasnie  z wloczki melazowej!!!!
Kasia jak mnie odwiedzila miala taki na szyji, powiem Wam super sie prezentowal!
Robilo mi sie powiem wspaniale i mam w  planie jeszcze robic takie otulacze!
Moje wygladaja tak!
Pierwszy: kolory braz, bez, bialy.




I chyba troche lepsze zdjecie! 






Jedno lepsze zdjecie.



Drugi otulacz ma kolory: Sliwka ciemniejsza , jasniejsza, rozu i bialego.






Niestety kolorystyka /zdjecia/ fatalne! Ciemno,ponuro ! Brak swiatla!



Szkoda, ze zdjecia takie marne, a aparat przy swietle tez nie lapie ostrosci! Moze nastepne beda lepsze, bo  "na Nowy Rok , na barani skok"  - bedzie juz przybywac dnia , a moze nawet w styczniu zaswiecic sloneczko!

Napiszcie tak szczerze: Jak Wam sie takie otulacze podobaja?

Pozdrawiam Was serdecznie! Postaram sie na krociutko jeszcze tutaj wpasc z zyczeniami!

17 komentarzy:

  1. pieklności stworzyłaś..jeszcze sięnnie naumiałam tegoż splotu Salomona, kilka razy mi nie wyszedł. Ale będę dalej próbować gdyż ten ścieg powoduje że prace sa delikatne lekkie i delikatne...podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereska sa sliczne. Takie delikatne i leciutkie. Podziwiam umiejetnosci bo sama teraz siegnelam po szydelko i mnie cos trafia bo ciagle pruje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otulacze są super. Jeśli miałabym wybierać, to śliwka. Tak dalej pójdzie, to chyba po szydełko sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Otulacze wyglądają pięknie. Szkoda, że nie znam tego wzoru--bardzo mi się podoba.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne i delikatne, na pewno bardzo mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Misterna robótka, ale jaka ładna. Mój nr 1 to brąz beż :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te otulacze, szczególnie śliwkowy :-)
    Co do Wielkiego Lukrowania na moim blogu, to niestety ;-) nie ja wymyśliłam i urządziłam. Byłam zaproszonym gościem i to z noclegiem, by do końca móc uczestniczyć. Było tak kolorowo, że długo jeszcze mieniło mi się w oczach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Otulacze super :) żebym jak tak potrafiła :( Niestety moje umiejętności w kwestii szydełka ograniczają się do gwiazdek... Co do mojego Salu z kocim kalendarzem to można do niego dołączyć spokojnie w styczniu - powiedzmy tak, żeby się wyrobić z pierwszym obrazkiem do 20 stycznia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne otulacze, myslę, że od wczesnej jesieni to późnej wiosny będą jak znalazł :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne!! oba piękne kolorystycznie, chyba nie mogłabym się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne otulaczki ! Może wzorek byś użyczyła?
    Zdrowych i wesołych Świąt!!!
    Buziaczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Otulacze superanckie, boskie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne otulacze! Bardzo pasuje do nich taka kolorowa włóczka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ścieg Salomona? Szydełkiem czy na drutach robiłaś? Przepięknie wyglądają :) Pozdrawiam i zapraszam na Candy na mój blog http://koronkowoo.blogspot.com/2014/01/zdazyc-przed-wiosna-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne.. Nie pomyślałabym, że to szydełko ... Popatrzę , poszukam- może samej się uda coś takiego wydziergać. Wszystkiego dobrego w nowym roku ... i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Administrator bloga