"Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi." Jan Paweł II

6 grudnia 2013

Trzy w jednym......

Wlasnie! Trzy wazne wydarzenia w jednym poscie!
Otoz I-sze: Mamy Adwent! Jest to czas oczekiwania na przyjscie Chrystusa, Stworcy Nieba i Ziemi! Najwiekszy, Najpotezniejszy Wladca Swiata narodzi sie jako malenkie dziecie w Stajence 
Betlejemskiej.
Moj wieniec adwentowy jest zrobiony z galazek swierkowych. W wiencu umieszczone sa 4 swiece!
Jedna juz powinna sie palic, ale ze wzgledu na unikniecie jakiegokolwiek pozarku, niestety nie pale ich.
W pierwszym tygodniu I-sza swieca, w drugim II-druga itd.
4 swiece - 4 tygodnie oczekiwania....
Swiece w moim symbolicznym wiencu wygladaja jak biale , ulepione kulki ze sniegu - dla mnie sliczne! Maja taka lekko chropowata powierznie, to nie sa kulki sniegu ulepine, gladkie!  Pale natomiast inne swiece ,ktore sa bezpieczne, a ktore tez dodaja uroku mojemu mieszkanku.
Staram sie,aby w tym moim domku bylo duzo,duzo ciszy.....bez TV, w ktorej i tak nie ma co ogladac. Natomiast przypominam sobie poszczegolne m-ce roku, jakie one byly? Jak zostaly przezyte? Czy czynilam wiecej dobrego niz nie daj Bog zlego? Czy nie zawiodlam swojej rodziny,
przyjaciol - ot....taki malenki rachunek sumienia!
Ponadto koncze powoli podarki dla swoich najblizszych, nie te z Marketu , ale wykonane wlasnymi rekoma. Przegladam juz powoli swoje ozdoby choinkowe, swiateczne i mysle,jak w tym roku udekoruje swoje pokoje! Od dawnych paru, paru lat byl przede wszystkim duzy pokoj ubierany co roku w innym kolorze  w tym chyba pozostane....jeszcze nie zapadla decyzja!
 I juz pokazuje swoj wianuszek adwentowy!






I troche w przyblizeniu


Z aniolkiem



I jedna swieca 


II-gie wydarzenie!
Wyszylam ostatni obrazek! Sal "Lizzie Kate"zakonczony!!!!!
Poszczegolne miesiace roku w Salu byly to latwe hafciki ! Hafciki posiadajace malo kolorow.
Wyszywalo sie je szybko i z przyjemnoscia! Dziekuje Hani R. za zorganizowanie tak wspanialej zabawy!
I kilka zdjec - ostatni miesiac Grudzien!








Pa, pa, pa......


Trzecie - ostatnie wydarzenie.
6.12. 2013 r. MIKOLAJKI

Chyba bylam grzeczna w tym roku, bo Mikolaj przyniosl mi.....sami zobaczcie!
W moim BIALYM kolorze! Bardzo dziekuje Mikolajowi!!!! 


Jak na moje wyksztalcenie obslugi telefonu - full wypas!!!!

Dziekuje Wam kochane dziewczyny za kazde odwiedziny na moim blogu, za kazdy pozostawiony post! Wrocila z urlopu macierzynskiego Renka - ciesze sie, natomiast musze zajrzec do Rodzinnie, bo jak w rodzinie przystalo trzeba o siebie wzajemnie dbac, ale mysle, ze u niej wszystko dobrze..... trzeba jednak sprawdzic! Postaram sie w nastepnym poscie odpisac tym osobom, ktore zadawaly jakies pytania! 
A dzis poki co zegnam Was jak najserdeczniej potrafie i zegnaam hafcikowo!
Nastepny post powinien byc szydelkowy!


11 komentarzy:

  1. Wieniec uroczy, a na prezent w pełni zasłużyłaś!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereska sliczny wieniec. I az mam ochote do ciebie pojechac bo mi sie marzy taka cisza i spokoj bez TV itp a u mnie mlyn wieczny krzyk dzieci przemieszany ich smiechem, bajki w tv wiadomosci w radiu zawrot glowy :-). Telefon sliczny. Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten Twój adwentowy wieniec, pięknie odświętnie zdobiący pokój :)
    Niech telefon dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest Twój wieniec! Mikołaj spisł się wspaniale, niech telefon dobrze się sprawuje i same dobre wiadomości przekazuje :)) (ale mi się zrymowało) Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za komentarze i odwiedziny. Ja Ciebie odwiedzam prawie codziennie, jednak nie zawsze wchodzę przez swój blog :-)
    Piękny wieniec adwentowy, ja poprzestałam na kupnie "obramowania" do niego i nie zdążyłam udekorować. Zajęłam się robieniem świątecznych kartek, ozdób, prezentów...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. hej no wieniec super a Mikołaj się sprawił oj sprawił ja chyba byłam bardzo niegrzeczna w tym roku bo mnie nic nie przyniósł:-(((

    doszła moja wiadomość do Ciebie daj jakiś znak

    pozdrawiam ewcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wieniec! A telefon. ...będziesz zadwolona bo mi taki sam służy dobrze:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. odpisałam Ci szalona kobieto hi hi buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. no to bylas bardzo grzeczna ,piekny prezencior Ci sie trafil..Wieniec bardzo elegancki.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za przemiły komentarz.
    Wianuszek adwentowy prezentuje się wspaniale z białymi świecami:))
    Cudownt prezent od Mikołaja...mi w tym sezonie też wszystko podoba się w bieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, musiałś być grzeczna, prezent super a hafcik piękny.
    Wieniec bardzo elegancki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Administrator bloga